Het begin van een nieuw avontuur

6 juni 2022 - Santo Stefano al Mare, Italië

Gisteravond zijn we vertrokken naar Italië, Santo Stefano al Mare, om de nieuwe boot, de Capella, op te halen. De komende twee maanden zullen we over de Middellandse Zee naar de Atlantische Oceaan richting Nederland varen.

En via deze site kunnen jullie onze verhalen volgen. Ook zullen we hier nog filmpjes en foto's plaatsen.

Cees is met ons mee gereden en zal de komende dagen met ons mee varen. Woensdag of donderdag gaat hij weer richting Nederland met onze auto. Echt heel fijn dat die dan ook gelijk weer terug is.

Vanmorgen zijn we rond 10u30 aangekomen. Eerst de auto leeggeruimd en alle spullen aan boord een plaatsje gegeven. Vorige week hadden we dat natuurlijk ook al voor een groot deel gedaan, dus de boot wordt steeds meer ons eigen plekje. Daarna even een siësta gehouden en nu zijn Peter en Cees bezig met het installeren van de zonnepanelen. Straks gaan we een hapje eten op de boulevard en morgen gaan we zeilen. Waarheen is nog de vraag. Dat hangt af van de wind. We hopen naar Monaco te kunnen gaan. Wordt vervolgd....

1. Yvonne:
    Goede reis 😘😘
  2. Cindy Laureyssens:
    6 juni 2022
    Ik wou dat ik een vliegje was … geniet ervan!
  3. Inge de Groot:
    6 juni 2022
    Goede reis, behouden vaart! En ga héeeeel erg genieten op het nieuwe schip! 💙❤
  4. Chris Verboom:
    6 juni 2022
    geniet er veel plezier vele veilige zeildagen met de capella
  5. Matthew:
    Heel veel succes avonturiers
  6. Evert en Dorina:
    6 juni 2022
    Goede terugreis naar Nederland. En veillige zeildagen. Groetjes Evert en Dorina.
  7. Gisella:
    Zo jaloers 😀zo gaaf
    Hele goede reis 🚤
  8. Bianca:
    6 juni 2022
    Gaan met de wind...mooi avontuur 😘❤
  9. Coby Boere:
    6 juni 2022
    Goede en behouden vaart naar jullie thuis haven en vele mooie en goede vaar tochten gewenst in de toekomst . Dus metaaldetector woorden heel veel SUCCES groetjes
  10. Jeanne Zwaard:
    6 juni 2022
    Goede reis en geniet ervan, behouden vaart
  11. Ron & Martine:
    6 juni 2022
    Heel veel zeilgenot en een behouden vaart. Geniet van al het moois onderweg en tot over een maand of 2.
    Ron & Martine
  12. Jessica Wijngaard:
    6 juni 2022
    Goede reis en geniet ervan samen!😊😘
  13. Line en WiIlem:
    Line en Willem,
    Wij wensen jullie heel veel vaargenot, geniet van de mooie dingen die jullie zullen (er) varen
  14. Edwin en Agna:
    6 juni 2022
    Wouw wat een mooi zeiljacht zeg. Wens jullie onwijs veel mooie momenten met elkaar en met de Capella. Behouden vaart
  15. Tanja Goorsenberg:
    Mooie reis gewenst!
  16. Chris:
    6 juni 2022
    Veel geluk met jullie spannende avonturen 🍀👍🏻🥂
  17. Meine:
    6 juni 2022
    Veel plezier en een goede reis
  18. Mariska Schotanus:
    6 juni 2022
    Ga heerlijk genieten van jullie avontuur.... fantastisch!!!
  19. Hans en Martine:
    7 juni 2022
    Geniet van jullie nieuw avontuur.
  20. John Noordegraaf:
    7 juni 2022
    Geweldig, we wensen jullie een goede vaart en hopen dat jullie een keer bij ons in Griekenland komen ( Marathea haven Githio )
  21. Boudewijn Van Gemerden:
    7 juni 2022
    Geweldig, jullie doen wat velen wensen, top, geniet ervan
  22. Ianthe:
    7 juni 2022
    Gaaf hoor! goeie reis met veel genieten en plezier!
  23. Johan:
    Succes toegewenst
  24. Peter en Anja Bastijn:
    7 juni 2022
    Je droom waarmaken, veel vaarplezier en goede vaart.
  25. Wilco:
    Behouden vaart. 👊🏻👍🏻😅