Het laatste filmpje (van deze reis)

22 augustus 2022 - Willemstad, Nederland

De werkelijkheid is dus gewoon, dat zodra je thuis bent, je weer volledig wordt opgeslokt door alle dagelijkse beslommeringen. Er gaat weer veel te veel vrije tijd in werk zitten en voor je het weet ben je 3 weken verder.

Maar het filmpje van de laatste etappe (Franse kust tot aan Willemstad) is klaar en staat online. Zie de link onder "video's". Met een kleine rondleiding aan boord van de Capella op verzoek van sommige van onze volgers.

Voor nu is dat echt even het laatste filmpje. Volgend jaar zullen we hopelijk weer een nieuwe reis maken ter voorbereiding op de echt grote reis en dan volgen er natuurlijk weer nieuwe verhalen, filmpjes en foto's.

We bedanken iedereen voor de leuke reacties op onze avonturen, voor het volgen en meeleven en hopen jullie allemaal binnenkort gewoon weer in het echt te zien. Zoals jullie weten: wees welkom bij ons aan boord voor een drankje, hapje en een praatje.

1. Syl:
    23 augustus 2022
    Supermooie dorpjes zeg. En mooi zeilen. En dan dat Nederlandse vlaggetje 😀
    Prachtig ook die droogvallende haventjes. Welkom terug!
  2. John Noordegraaf:
    24 augustus 2022
    Wat een schitterende boot ,mooie film, gaat best wel heftig tekeer op het water zo af en toe, zou binnen een minuut zeeziek zijn....haha, tot de volgende keer, groetjes John en Helen vanuit Griekenland X
  3. Yvonne:
    24 augustus 2022
    Prachtige reis en welkom thuis ❤️