Weer onderweg

24 juni 2023 - Oud-Beijerland, Nederland

Eindelijk is het weer zover. De trossen losgegooid en weer onderweg.

Op dit moment varen we op de Oude Maas richting Hoek van Holland. Vanaf daar richting waddeneilanden en dan naar het Kielerkanaal. Volgende week varen we het Europees Kampioenschap met de Soling vanuit Warnemünde. Nicky neemt onze Soling mee daarnaartoe en wij varen met de Capella daarheen.

In Warnemünde zullen 3 Nederlandse teams bij ons aan boord slapen (waaronder wijzelf). Na die week gaan we weer een stukje verder. Waarnaartoe weten we nog niet, maar er is genoeg moois te zien in die buurt.

We houden jullie weer op de hoogte via deze site!

1. Jeanne halters:
    24 juni 2023
    Goede vaart en voorzichtig en heel veel succes met de zeilwedstrijd
  2. Syl:
    24 juni 2023
    Never a dull moment met jullie hè... veel plezier
  3. John Noordegraaf:
    24 juni 2023
    Behouden vaart en mooie reis toegewenst,
    wijzelf vertrekken 3 juli weer richting Griekenland, groetjes en liefs ,
    John en Helen x
  4. Peter en Anja Bastijn:
    24 juni 2023
    Heel veel plezier en goede vaart, wij zijn ook al 6 weken onderweg ( wel in Nederlanand)met nog steeds mooi weer, groetjes van Peter en Anja vanaf de Odysseus in Wijk bij Duurstede
  5. Netty en Jan Epping:
    24 juni 2023
    Lieve schatjes een hele fijne vakantie, veel reisplezier denk aan jullie dikke kuzzz
  6. Meine:
    Veel plezier
  7. Wil en Marianne:
    24 juni 2023
    Veel veilige en zonnige mijlen toegewenst
    Wil en Marianne 🌞⛵️⛵️
  8. Ad en Ilona:
    24 juni 2023
    Goede vaart en veel plezier!
  9. Johan:
    24 juni 2023
    Veel succes en plezier toegewenst.
  10. Hans Cuypers:
    24 juni 2023
    Behouden vaart en veel plezier en ik hoop dat het weer mee zit.
  11. Edwin en Agna:
    24 juni 2023
    Zag jullie mooie zeilschip gisteravond al niet meer op zijn vaste plekkie liggen. Zei tegen Edwin die kiezen het ruime sop. En ja hoor heerlijk jullie gaan weer lekker zeemijlen maken en genieten. We gaan jullie weer volgen hoor. Helemaal gaaf. Veilige reis.
  12. John en Barbara:
    25 juni 2023
    Heel veel plezier.en doe zeker geen dingen die ik ook niet zou doen,Groetjes
  13. Marleen Tersteeg:
    27 juni 2023
    Leuk om te volgen! Ik was net een dag te laat in oud-beijerland om uit te kunnen zwaaien. Laat maar weten wanneer jullie terug komen dan zorg ik voor een ontvangstcomite!
    Liefs Ronald en Marleen