Eindelijk zichtbaar op AIS

19 juni 2022 - Salou, Spanje

Gisteravond (zaterdag 18 juni) lagen we in de haven van Barcelona.

Nicky en Larissa zijn na een gezellige week daar weer op het vliegtuig naar huis gestapt en 's avonds kwamen JanPaul en Nicole aan om de komende week met ons mee te varen.

Vanochtend zijn we vertrokken met een flinke deining, dus in plaats van langs de kust maar wat verder de zee opgegaan.

Na een mooie zeildag kwamen we aan bij Salou. We liggen hier nu ten anker in de baai en gaan morgen ochtend vroeg weer verder. Het plan is nu om naar Ibiza te varen, maar dat is natuurlijk allemaal afhankelijk van de wind.

Het goede nieuws is wel dat we nu eindelijk te vinden zijn via AIS, maar dan alleen nog maar via Vesselfinder. Het schijnt dat de andere apps hier niet zo'n goede dekking hebben ofzo. Via http://www.vesselfinder.com kun je ons vinden op scheepsnaam Capella. Ons MMSI nummer is 268222700. Dus voor degenen die het leuk vinden, die kunnen ons dan volgen.

We willen in ieder geval iedereen bedanken voor de leuke reacties op ons blogje en alle interesse.