Eindelijk zichtbaar op AIS

19 juni 2022 - Salou, Spanje

Gisteravond (zaterdag 18 juni) lagen we in de haven van Barcelona.

Nicky en Larissa zijn na een gezellige week daar weer op het vliegtuig naar huis gestapt en 's avonds kwamen JanPaul en Nicole aan om de komende week met ons mee te varen.

Vanochtend zijn we vertrokken met een flinke deining, dus in plaats van langs de kust maar wat verder de zee opgegaan.

Na een mooie zeildag kwamen we aan bij Salou. We liggen hier nu ten anker in de baai en gaan morgen ochtend vroeg weer verder. Het plan is nu om naar Ibiza te varen, maar dat is natuurlijk allemaal afhankelijk van de wind.

Het goede nieuws is wel dat we nu eindelijk te vinden zijn via AIS, maar dan alleen nog maar via Vesselfinder. Het schijnt dat de andere apps hier niet zo'n goede dekking hebben ofzo. Via http://www.vesselfinder.com kun je ons vinden op scheepsnaam Capella. Ons MMSI nummer is 268222700. Dus voor degenen die het leuk vinden, die kunnen ons dan volgen.

We willen in ieder geval iedereen bedanken voor de leuke reacties op ons blogje en alle interesse.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gaby:
    19 juni 2022
    Wat leuk. Dus jullie hebben jullie nieuwe zeilboot gevonden. Heel veel zeil plezier met een goede wind wens ik jullie alvast een veilige zeilreis
  2. Jeanne Halters:
    Leuk jullie te volgen
    Gezellig visite op de reis
    Mooie en goedecreis
  3. Jeanne Zwaard:
    20 juni 2022
    Wat leuk om jullie zo te volgen, goede reis verder en veel vaarplezier groetjes
  4. Wil en Marianne:
    20 juni 2022
    Vele veilige mijlen en goede wind.
    Wil en Marianne 🌞🙏🏼🌬⚓️
  5. Wilco:
    Leuk, jullie gevonden.
    Varen onder de vlag van San Marino.
  6. Yvonne:
    20 juni 2022
    Leuke reis en leuke mensen mee veel plezier 🙋‍♀️🙋‍♂️😘
  7. Femke koopmans:
    21 juni 2022
    Veilige reis! Ziet er super gaaf uit.
  8. Peter en Anja Bastijn:
    25 juni 2022
    Eindelijk de boot naar wens gevonden,wat een droom, heel veel vaarplezier met de Capella en goede vaart naar Nederland.