Het WK zit erop

1 juli 2024 - Strömstad, Zweden

Na een dag rust was er nog 1 wedstrijddag te gaan. We zouden een uur eerder starten omdat de wedstrijdleiding wilde proberen 3 wedstrijden te varen om zo toch nog wat in te halen. Door te weinig wind en een dwarrelende wind werd er helaas later gestart dan gepland en werden er toch maar 2 wedstrijden gezeild. De 1e wedstrijd van de dag ging nog wel maar later zakte de wind er weer zover uit dat het bijna onmogelijk leek om te finishen. Toch is het gelukt en zijn we 20e overall geworden. Best goed gedaan, al zeggen we het zelf. Helaas niet de beste Nederlandse boot, maar we mogen toch echt niet mopperen.

Na het zeilen de boten weer terug gezet op de trailers en nog een gezellige avond gehad met de andere Nederlandse zeilers.

Vanmorgen rond 8u00 zijn ze vertrokken met de auto's en boten. Wij hebben nog even de boot opgeruimd, water geladen, wasje gedraaid en zijn toen ook vertrokken. Nu varen we voor de kust van Zweden. De planning is om vandaag in Fjallbacka te eindigen. We gaan richting Kielerkanaal in verband met de opgegeven zuidwesten wind. Dan is deze route leuker en meer ontspannen dan de Noordzee.

Dus Nederland, we komen er weer aan!

1. Wil & Marianne:
    Succes met de terug reis, Wil en Marianne
  2. Martine:
    1 juli 2024
    En Nederland kijkt er erg naar uit jullie weer te mogen ontvangen!😜
    Hele mooie, maar vooral veilige terug reis en tot snel.
    Dikke knuffel van Ron, Martine en Saga
  3. Jeanne halters:
    Behouden vaart terug
  4. Johan:
    Succes met je reis
  5. Marleen Tersteeg:
    1 juli 2024
    Succes met de terug reis! Bij jullie volgende reis haak ik graag een stukje aan 🤗
  6. John Noordegraaf:
    2 juli 2024
    Goede reis terug......groetjes John en Helen.
  7. Tim:
    2 juli 2024
    Superleuk Ilse! Bedankt voor de fijne verslagen!!
  8. JenE:
    👍🏼
  9. C&a:
    2 juli 2024
    Goed gedaan! Kom veilig thuis.
  10. Henk Benjert:
    2 juli 2024
    Mooi resultaat hoor. Goede vaart.
  11. Inge de groot:
    Goed gedaan!
    Leuk om jullie te volgen! 🙂
  12. Hans Cuypers:
    4 juli 2024