En weer thuis.

27 juli 2016 - Willemstad, Nederland

Welke haven het uiteindelijk geworden is? Stellendam.. stond niet tussen de opties maar doordat de weersvoorspelling zo slecht was met vooral heel veel wind besloten we gisteren om maar gelijk in 1x door te zeilen naar Stellendam. Zo gezegd zo gedaan. Om 3 uur waren we bij Stellendam alleen konden we buiten de sluis niet meer afmeren dus uiteindelijk om 4 uur op bed binnen de sluis. Vanochtend om 12 uur weer losgegooid om de laatste 20 mijl te doen naar Willemstad. En kleine anderhalf uur later lagen we voor de brug. We gingen weer hard.
Inmiddels ligt de boot alweer op z'n plekkie en gaan wij aan de slag om alles weer schoon te maken. Want dat zout daar krijg je toch wel wat van hoor.
Alles verder goed verlopen en weer vele mooie en nuttige ervaringen rijker!
Wij zijn weer veilig thuis. De verhalen stoppen hier weer maar de volgende reis houden we jullie natuurlijk weer op de hoogte. Bedankt voor het lezen en meeleven!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dies & Truus:
    27 juli 2016
    Oh dat is nog onverwacht weer thuis. Fijn dat jullie toch genoten hebben, ondanks een andere bestemming. Slim dat jullie niet meer gewacht hebben op nog meer slecht weer.
  2. Renate & jan paul:
    Weer veilig thuis
    Nog wel even nagenieten van het zout dus
  3. Sjoukje en Ton:
    27 juli 2016
    Hoi Peter en Ilse , Welkom thuis.
    Jammer dat het zo snel voorbij is. Het is nogaleens anders gegaan dan jullie gepland hadden, maar dat kan gebeuren als je van het weer afhankelijk bent. Ik hoop dat jullie desondanks toch een fijne tijd hebben gehad.

Met vele hartelijke groeten, Sjoukje en Ton
  4. Hans en Martine:
    27 juli 2016
    Fijn dat jullie genoten hebben en leuk dat we het mee mochten lezen naar jullie ervaringen. Thnx. We zien elkaar snel.
  5. Corrie en Andre:
    Welkom thuis.
    Fijn dat alles goed gegaan is en dat je ons mee liet gluren met jullie zeilavonturen, daarvoor Dank!!
  6. C&a:
    27 juli 2016
    Bedankt voor de leuke verhalen, fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Wij zijn nu in Groningen, gaan nog skûtsjes kijken in Friesland maar op de terugweg komen we zeker weer een potje kaarten!
    Groetjes, C&A